Kendall Ryan „Working it”. Około erotyczna historia miłosna?

1471349606.4216Tytuł: Working it
Autor: Kendall Ryan
Ilość stron: 397
Wydawnictwo: Pascal

 
Don’t judge me right now, okay? Wiem, że normalnie nie czytam takich książek, bo orzekłam ten gatunek kupą i inkarnacją tego kota z Siedmiu Życzeń, po potrąceniu, bo podczas tej reinkarnacji coś poszło nie tak, ale wydawnictwo wysłało mi drugi tom. A nie czytałam pierwszego i dopiero zostałam uświadomiona, że zrobili mi wała. Nie lubię. Ale do rzeczy. Bo nie chcę się rozwlekać na temat takich książek. Mam problem z ich opisaniem.

Emmy marzyła o wielkiej karierze w Nowym Yorku. Kiedy dostaje posadę w prestiżowej agencji modelingowej, jest wręcz przekonana, że nie mogła lepiej trafić. Do czasu. Jej szefowa – Fiona Stone – okazuje się mieć dwa oblicza. Nieugiętej bizneswoman i skończonej s…taak. A na domiar złego Emmy staje przed potężnym wyzwaniem pracy z Benem – ulubieńcem Fiony. Nie dość, że baba jest o niego zazdrosna i zamierza zmienić życie dziewczyny w piekło na ziemi, to jeszcze po drodze ma zamiar zniszczyć Bena, któremu chce udowodnić, że chłopak nie może bez niej funkcjonować. Pytanie : Czy para pokona gęstą usianą minami drogę do szczęścia?

 

Po pierwsze, tak pizdniętej i niereformowalnej baby jak Fiona to ja już dawno nie widziałam na oczy w książce. Ja wiem, że to tylko książki erotyczne dla kobiet, które mają nudne życie erotyczne, albo dla dziewuszek, które  dopiero uczą się czytania książek około erotycznych. I nie ma co oczekiwać wielkich cudów. Szczególnie, że na niecałych czterystu stronach, dzieje się całkiem sporo – a potem zaczyna się jeszcze kręcić karuzela absurdu i nie wiedziałam czy współczuć Emmy i Benowi czy po prostu kazać im spie…uciekać póki czas.

Czytałam drugi tom i typowo dla siebie, choć nie świadomie, czytałam książki od dupy strony, ale nadal stwierdzam, że Kendall Ryan nie pisze tak tragicznie. W oryginale ( tak, czytałam jej książki w oryginale ) nie nadużywa typowego „fuck” , które w przypadku innej autorki tłumacze musieli omijać, bo potykali się o to słowo tak często, że jestem niemal pewna, że po wszystkim wyglądali jakby się poważnie zderzyli z kibicami Kolejorza, po tym jak wleźli między nich w szaliku Legii Warszawa. Not so awesome.

Po zapoznaniu się z Gorącymi zmysłami, tej samej autorki czyli drugim tomem tej książki – mogę powiedzieć, że Emmy miała trochę nierówno w główce, ale jednocześnie trochę ją rozumiałam. Przy czym Ben też nie miał dobrego życia. Chociaż wielu ludzi uważa, że sława to chwała i tak dalej…NOT.

 

Jeśli jesteście fankami takich książek, to polecam mui mucho, to przynajmniej sceny łóżkowe nie są pisane z hydrauliczną precyzją. Wszystko nie jest okraszone grubą warstwą smaru i maści izolacyjnej. Ani nie jest paskudnie pociemniałe od rdzy. Jak już się pobawiłam w hydraulikę :D”

 

Za książkę dziękuję księgarni internetowej:
logo
Szczególnie polecam księgarnię czytam.pl ze względu na ich naprawdę dobre ceny oraz promocje – plus do każdego zamówienia dodawana jest mega urocza zakładka, ewentualnie cały ich komplet. Dodatkowym plusem jest też świetny kontakt z klientem i jeśli książka, którą zamówicie przyjdzie uszkodzona, zostaniecie powiadomieni o tym fakcie, nawet jeśli przyjdzie wam poczekać dzień dłużej na zamówienie. To się nazywa dbałość o klienta!❤

 

 

 

Hasacz.

Skomentuj

