Julian Gough & Jim Field „Królik i Misia” czyli rzecz o tym jak zabawne potrafią być książki dla dzieci.

9788380731806Tytuł: Królik i Misia. Niesmaczne zwyczaje królika
Autor: Julian Gough i Jim Field
Ilość stron: 112
Wydawnictwo: Zielona Sowa

 

Nie jestem dobra w pisaniu o książkach dla dzieci. Nie umiałam ich nigdy polecać, ani nie widziałam w nich niczego wartościowego. Mało jest pozycji, które decyduje się przeczytać i tego nie żałuję. O tych wartych polecenia staram się napisać. O tych, które są za głupie dla waszych pociech, po prostu milczę.  W przypadku Królika i Misi nie było inaczej. Nie pomogła mi nawet rekomendacja Neila Gaimana i zapewnienie, że będę się śmiała do łez. Byłam bardzo sceptyczna mimo tego, że wielu znajomych polecało mi tę pozycje i mówili, że się nie zawiodę.

Ciągle narzekacie na mnie, że jestem zrzędą i narzekam na książki, że nie da się ze mną wytrzymać. No i dobra. To napiszę wam, że Królik z tej książki to jeszcze większy zrzęda i maruda niż ja, a Misia to niedźwiedzica, która jest oazą spokoju. Ich perypetie o lawinach, budowaniu bałwana ze śniegu i pewnym wilku, który się na nich czai są napisane naprawdę świetnie, okraszone ślicznymi ilustracjami Jima Feilda. Za tekst odpowiedzialny był Julian Gough i powiem szczerze, że panowie zrobili robotę.
Trafił się jeden tekst, który w moim odczuciu nie koniecznie powinien trafić do takiej książeczki dla dzieci, jednak nadal całość prezentuje się FA-BU-LOUS i powiem szczerze, że gdybym miała swoje pociechy, albo była ciocią, na pewno sprezentowałabym takie cudo swojemu chrześniakowi/ bratankowi i tak dalej. To bardzo przyjemna i urocza historia o małym choleryku i miszczu zen…a nie sorry. Pomyliłam historie * wink wink* .

 

Książkę polecam, bo nie każdy jest tak sprany jak ja. Zatem polecam mui mucho.

 

Za książkę dziękuję księgarni:
logo
Szczególnie polecam księgarnię czytam.pl ze względu na ich naprawdę dobre ceny oraz promocje – plus do każdego zamówienia dodawana jest mega urocza zakładka, ewentualnie cały ich komplet. Dodatkowym plusem jest też świetny kontakt z klientem i jeśli książka, którą zamówicie przyjdzie uszkodzona, zostaniecie powiadomieni o tym fakcie, nawet jeśli przyjdzie wam poczekać dzień dłużej na zamówienie. To się nazywa dbałość o klienta!❤

 

 

Hasacz.

 

Skomentuj

