Jestem hipokrytą, chamem, prostakiem i po części rasistą – pogódź się z tym.

orca-image-1475594546387-jpg_1475594546649Cześć,

Jestem Weronika. Mam 23 lata i jestem hipokrytką, chamem, prostakiem i po części rasistką. Zastanawiacie się pewnie dlaczego piszę o takich rzeczach na blogu, który mówi głównie o książkach, nieco rzadziej o filmach? Z prostej przyczyny. Bo tutaj to przeczytacie. Z YouTube’a powoli się wycofuję, ponieważ poziom zepsucia i głupoty ( faktem, że tych wielkich jubuterów na tym zaważył, ale jednak ) wygania mnie stamtąd szybciej niż przyciągnęli mnie tam ci wartościowi ludzie. Dlatego pozwólcie, że wyjaśnię wam kilka rzeczy, zanim cofniecie polubienie czy śledzenie tego bloga.

Hipokrytą jest każdy, to naturalna cecha człowieka – szczególnie na linii rodzice > dziecko. Kiedy na przykład ktoś mówi jak zły jest hejt, że nie wolno go uskuteczniać, a potem sam idzie pod filmik jakiegoś jutubera i nagle leje się jad taki, że człowiek nie jest w stanie tego ogarnąć. To jest hipokryzja. Fakt. Można z tym walczyć, starać się żyć ze wszystkimi na zasadzie Room of the World ( zapożyczone od Łowców.B), ale prędzej czy później i tak to się w człowieku odezwie.

Trzeba też widzieć różnice pomiędzy pewnymi zachowaniami ludzi. Osobiście nigdy nie miałam takich idoli, którzy wprawialiby mnie w mentalny orgazm czy zmuszali do wydawania głośnych pisków czy jęków na ich widok. Nigdy. Byłam dziwnym, wycofanym dzieciakiem, który nie miał przyjaciół poza internetem i często wylewał na ludzi nienawiść, która skumulowała się w nim przez cały tydzień spędzony w szkole ( poza tym każdy kogo mogłam nazwać idolem, do czasu moich nastoletnich czasów, zdążył opuścić ziemski padół). Bo jak mówiłam w jednym filmiku, który możecie obejrzeć tu -> klik – byłam ofiarą mobbingu. I to nadal gdzieś we  mnie siedzi. Swoje w życiu przeszłam, mam własne zdanie na większość spraw i nigdy nie byłam w stanie iść za tłumem. I tak. Jestem hipokrytką. Nie umiem tego zmienić, ale nie powinno was to boleć. W końcu nie usiłuję być dyktatorem.

Dlaczego twierdzę, że jestem rasistką? Ponieważ każdemu człowiekowi włącza się rasism w momencie, kiedy słyszy kolejną historię, że jakiś obcokrajowiec napadł/ zabił/ zgwałcił/ okaleczył ( niepotrzebne skreślić) obywatela kraju, do którego przyjechał.  Jednak nie jestem rasistką do tego stopnia, żeby atakować spokojnych, niegroźnych ludzi innej rasy, pochodzenia czy wyznania, tylko dlatego, że nie zgadzam się z ich poglądami. Żyjcie z tym.

Chamstwo i bycie prostakiem? Walczę z tym w sobie. Ale to nie zmienia faktu, że nie potrafię powstrzymać przekleństw, które cisnął mi się na usta, kiedy widzę jakiegoś kogoś, który pieprzy większe głupoty niż ja sama, a do tego narzuca innym swoje zdanie. Poważnie.  Póki co Polska jest wolnym krajem i każdy ma prawo do swojego zdania, wyznania i miłości ( póki nie zaczną nas ateistów/ osób nie wierzących deportować).

Wszystko powyższe to fakty, które nie powinny was interesować, ponieważ nigdy nie zostaliście przez mnie zlinczowani w żaden sposób. Piszę ( nieudolnie, ale jednak ) o książkach, a czy wy się zgadzacie z moimi opiniami, to już nie istotne, bo nie musicie. Przeczytacie – bardzo mi miło. Nie? Trudno.

Z borem,

Hasacz.

19 uwag do wpisu “Jestem hipokrytą, chamem, prostakiem i po części rasistą – pogódź się z tym.

  1. Jak miło utożsamić się choć po części z Twoją wypowiedzią. Już dawno widać, że nie wszyscy kierują się powiedzeniem „Żyj i daj żyć innym”, tylko na chama wjeżdżają Ci na ambicję i oczekują, że będziesz tańczyć dla nich jak kukiełka. Często to widać właśnie na booktubie, czy nawet na facebookowym BookAthonie, gdzie aż nerwica trafia. Ludzie będą hejtować wszystko, co im się nie podoba, tak samo będą nakazywać przykładowo czytanie książki A zamiast książki B, w końcu książka B jest gorsza i jak można w ogóle coś takiego do rąk wziąć. Już nawet nie można mieć innego gustu.
    Nadal będę z przyjemnością czytać Twojego bloga, bądź kim sobie chcesz, nikt nie jest w stanie Ci tego zabronić, czy podważać Twojej opinii 😉

    • W zasadzie to jaka jestem nie powinno ludzi boleć, ponieważ nie szukam wszędzie wojny. Czytam książki, piszę o nich i rozmawiam. Nic co by kogoś krzywdziło ( poza nieprzychylnymi recenzjami ).

      • Wystarczy, że oni szukają wszędzie draki. Wyróżniasz się, nie podążasz za tłumem, to od razu by cię na pohybel wysłali. Z jednej strony zawsze mnie to śmieszy, z drugiej nie rozumiem takich ludzi całkowicie.

      • Dokładnie to. I jestem bardziej niż pewna, że chociaż oni będą się wybijali, zgubią gdzieś siebie po drodze i zostaną tylko kreacjami, do których przyzwyczają ludzi.

  2. Szkoda, że wycofujesz się z youtube’a, bo lubię oglądać Twoje filmiki właśnie dlatego, że jesteś taka, jaka jesteś.

    A to, co napisałaś o tym, że jesteś rasistką i prostaczką to nieprawda. Każdy normalny człowiek ma pewne granice i ciężko się nie wkurzać w obliczu przemocy, znęcania się, bezsensownego hejtu i głupoty. To są po prostu zdrowe reakcje i wkurza nas nasza bezsilność wobec tego. Nie tylko Ty masz ochotę puszczać wtedy soczyste wiązanki, wierz mi. 🙂

    Nie zmieniaj się! 🙂 Pozdrawiam! 🙂

    • Wiesz, bardziej chodzi o to,że wtedy zaczynam rzucać określeniami jak „ciapaty skurwiel” itp. Bo umówmy się, nie jestem osobą kulturalną ani wykształconą. Jestem prostakiem, który pisze o książkach i obarcza ludzi swoją głupotą.

  3. Mam na imię Dominika. Mam jeszcze 21 lat. I lubię szczerych ludzi. Ty taką osobą jesteś. Spotkałyśmy się na targach i w rzeczywistości jesteś taką samą ciekawą osobą jak w sieci. Oglądałam Twój filmik o mobbingu i nawet mi się płakać chciało… zawsze starałam się walczyć z ludźmi, którzy źle mówili o innych, ale to walka z wiatrakami. Nie podążam za nurtem, tak jak Ty. Staram się pisać jak najlepiej potrafię o książkach i nie pcham się wszędzie, by wszyscy mnie lubili. Robię swoje i jeśli się to komuś podoba, bardzo się z tego cieszę, jeśli nie, trudno. Bardzo mnie cieszy Twoja szczerość z ludźmi. Pewnie nauczyłaś się tego po wszystkich swoich przejściach. Lubię Cię oglądać na insta, czy YouTube, pokazujesz, że ludzie mogą być prawdziwi, a przede wszystkim, że są tak samo podkręceni jak ja!

  4. Szkoda, że nie będziesz już nagrywać. Brakuje mi w tym wpisie dlaczego się wycofujesz i w ogóle co skłoniło Cię do napisania go

  5. Na utuba raczej nie wchodzę. No,chyba,że szukam przedwojennych filmów (takie zboczenie)
    O Twoim kanale już nie wspominając. Jestem starą ,zrzedliwa baba,która woli czytać o książkach. A kiedy tęsknię za twym pychem szukam na Fb.
    Także tego… nie odlajkuje sorry

Skomentuj

