„Cokolwiek uczyniliście” P. M. Nowak czyli coś co hasacz lubi najbardziej.

1856646299
Tytuł: Cokolwiek uczyniliście
Autor: P. M. Nowak
Ilość stron: 343
Wydawnictwo: Czarna Owca

Zdarzają się dni kiedy pracownicy prokuratury mają dość. Bo ileż można. Tamtego dnia do prokuratury zgłasza się mężczyzna, którego zeznania obciążają księdza- pedofila. Jednak tamtejszy prokurator odmawia wszczęcia śledztwa w tej sprawie. Istnieje jednak ogromne ryzyko, że pokrzywdzony sam zechce wymierzyć sprawiedliwość. Tymczasem komisarz Jacek Zakrzeński prowadzi dochodzenie w sprawie napadów rabunkowych, których ofiarami są duchowni. Jeszcze większe zaskoczenie i komplikacje pojawiają się w momencie odkrycia, że połączenie miejsc ataków na mapie tworzy odwrócony pentagram. Przez dramatyczne następstwa prokurator i komisarz muszą połączyć siły. Prowadząc nieoficjalne śledztwo, okazuje się, że mają bardzo mało czasu by zapowiedz dalszemu rozlewowi krwi. Czy uda im się zakończyć zbrodniczą falę? Jak zakończy się ta sprawa?

No dobra. To teraz historia związana z książką. Jest piątek. Są targi książki. W Krakowie. Brykam sobie, hasam od stoiska do stoiska. Witam się z ludźmi, których znam ze współprac i w końcu trafiłam do mojego wydawnictwa matki – Czarnej Owcy. W sumie jadąc na targi nie byłam nastawiona na „wielkie bycie blogerem”, gdzie wszyscy rzucaliby mi książki za darmo do torby chcąc tylko recenzji. Nie było tak – w sumie super. Ale najukochańsza Dominika, która się opiekuje blogerami w tymże wydawnictwie, podczas zupełnie przypadkowej rozmowy napomknęła mi kilka słów o książce P. M. Nowaka. Że ksiądz-pedofil, że zbrodnie, że mrok, że nie jest antykościelna i tak dalej. No to jeśli to tak się prezentuje, chętnie przyjęłam egzemplarz. I wiecie co? Przebiłam samą siebie. W drodze do domu, siedząc w busie czytałam właśnie tę książkę. prokurator Wilk to chyba najbardziej nietypowa postać męska jaką przyszło mi spotkać w książkach polskich autorów ( z tych, których czytałam ). Komisarz Zakrzeński to kawał tego typu człowieka, którego nie umiem strawić i miałam ochotę rzucać książką. Ale to tylko świadczy o tym, że książka jest porządnie napisana. Jak mawia mój ojciec ” Jeśli książka nie wzbudziła w Tobie emocji, to nie była warta twojego czasu” i jest to całkowicie prawdziwe. Zatem niech poleceniem będzie moje uwielbienie dla stylu autora, który zdobył mnie całkowicie i porwał. Mam gorącą nadzieję, że uda mi się dorwać do kolejnych części serii, bo po tym nie dość, że czuję potworny niedosyt, to jeszcze ta kłująca świadomość, że przeczytałam tylko jedną książkę autora, który porusza mój ulubiony temat w kryminałach.

Hasacz roztopiony – poproszę o dalsze. Za książkę dziękuję wydawnictwu Czarna Owca ❤ ❤

A wam życzę dobrej nocy.

Hasacz.

8 uwag do wpisu “„Cokolwiek uczyniliście” P. M. Nowak czyli coś co hasacz lubi najbardziej.

  1. Dobra. To coś dla mnie. Olewam poprzednie tomy i biorę w ciemno. Ksiądz pedofil to takie na czasie 😀 Chyba przestaję wchodzić na Twojego bloga 😡 Lista mi rośnie, a pokój już zatonął w książkach. Nie mam gdzie spać!

Skomentuj

