Podsumowanie czerwca 2015. Czytał hasacz i rzeczy się działy.

Cześć bimbaski!

Oto przyszedł lipiec! Oto jestem z podsumowaniem miesiąca i w ten mało osobliwy sposób czas na podsumowanie miesiąca. Miesiąc czerwiec, po za rozpoczęciem przeze mnie okresu wakacyjnego, okazał się kompletnie niesamowity, działy się rzeczy, których bym się w ogóle nie spodziewała. Nie wiem czy dobrze policzyłam książki, które do mnie dotarły w czerwcu, ale to szczegół. Całe podsumowanie wypadałoby zacząć od książek, które przeczytałam, a trochę tego było, choć nie czuje się z tego powodu szczególnie zadowolona.

Był Bookathon, gdzie udało mi się przeczytać pięć książek, jedną dokończyć.

1. Maybe Someday – Colleen Hoover – dokończyłam ( 10 stron )
2. The Shadowhunter’s Codex – Cassandra Clare & Joshua Lewis – całość.
3. Attachments – Rainbow Rowell – całość.
4. The Fault In Our Stars – John Green – całość.
5. Autobiografia Jane Eyre – Charlotte Bronte – całość.
6. Powiedz Wilkom ,że jestem w domu – Carol Rifka Brunt – całość.

Po za Bookathonem:

7. Gra Cieni – Charlotte Link
8. Cud Chłopak – R.J. Palacio.
9. Landline – Rainbow Rowell
11. Znalezione nie kradzione – Stephen King
12. Morfina – Szczepan Twardoch
13. Drach – Szczepan Twardoch
14. Buźka – Sophie Hannah

Z recenzenckich:

15. Sto najważniejszych scen filmu polskiego – Wiesław Kot – Wydawnictwo Poznańskie
16. Toń – Anya Lipska – Wydawnictwo Czwarta Strona
17. Sweetland – Michael Crummey – Wydawnictwo Wiatr od morza
18. Półpełny – Piotr Leśniak – Wydawnictwo Akurat – współpraca z Magazynem Obsesje
19. Czarny kwiat – Kim Young-ha – Wydawnictwo Kwiaty Orientu – współpraca z Magazynem Obsesje
20. Litha – rytułały, zaklęcia i przepisy na przesilenie letnie – Deborah Blake – Wydawnictwo Illuminatio
21. W Piekarni Pięciu Przemian – Anna Czelej – Wydawnictwo Illuminatio
22. Sekret – Charlotte Breonte – Wydawnictwo MG – współpraca z Magazynem Obsesje
23. Alfred Hitchcock – nieznana historia „Psychozy” – Stephen Rebello – Wydawnictwo Sine Qua Non
24. Toxic – Rachel Van Dyken – Wydawnictwo Feeria Young
25. Coldplay – życie w trasie – Matt McGinn – Wydawnictwo Sine Qua Non
26. Jimi Hendrix – Oczami brata – Leon Hendrix & Adam Mitchell – Wydawnictwo Sine Qua Non
27. Miasto cieni – Michael Russell – Wydawnictwo Sine Qua Non

Jeśli chodzi o książki, które mi przybyły w tym miesiącu, wykaże się wybitną umiejętnością bycia leniwym hasaczem i w ten magiczny sposób, macie tutaj wczorajsze podsumowanie w formie filmikowej:

Dodatkowo udało mi się nawiązać współpracę z nowymi wydawnictwami. Dosłownie kilka chwil temu, kiedy zaczęłam pisać podsumowanie, odebrałam egzemplarze recenzenckie od Grupy Wydawniczej Publicat – obfocę jak tylko skończę pisać. W ten sam dzień, kiedy odebrałam paczkę z czytam.pl , przybyły do mnie książki od wydawnictwa MG.

Recenzenckie od MG:
1. Zły – Leopold Tyrmand
2. Charlotte Bronte – Villette
3. Anne Bronte – Lokatorka Wildfell Hall
4. Charlotte Bronte – Shirley

Recenzenckie od Publicatu:
1. Jo Nesbo – Syn
2. Jo Nesbo – Krew na śniegu
3. David Levithan – Każdego dnia

Paczka z czytam.pl:
1. Pielgrzym – Terry Hayes
2. Malfetto, Mroczne piętno – Marie Lu
3. Obca, Uwięziona w bursztynie, Podróżniczka, Jesiennie werble – Diana Gabaldon

plus dostałam książkę od Roberta z bloga Czytanie Moim Tlenem:

1. In Darkness – Nick Lake

Z podsumowania to tyle, bo jestem przeokropnie leniwą bestią ._. ! Także na dzisiaj to już wszystko, może coś po południu nakręcę.

Z wydarzeń to właśnie nowe współprace, jedna jest jeszcze niepewna, dlatego nie powiem o niej nic więcej, ale będzie się działo. I kiedy tylko mi dotrze paczka z wydawnictwa, będzie konkursiwo 😀 !

No i hasacz zaczął vlogować. Chociaż nie ma się czym chwalić.

Uciekam, bo pies sam się nie wyprowadzi, a recenzenckie same się nie przeczytają.

Zaczytanego dnia 😀 !

Hasacz

8 uwag do wpisu “Podsumowanie czerwca 2015. Czytał hasacz i rzeczy się działy.

    • Nie będę się tłumaczyła po raz kolejny – bezsenność, czasem mi się zdarzy przeczytać dwie książki dziennie, jeśli nie mam za wiele do zrobienia itp.

Skomentuj

