BOOKATHON POLSKA 2015. Day 5: Przeczytaj książkę i obejrzyj jej filmową adaptację. [+vlog]

Guten tag!

Dzisiaj tak szybko, aby na momencik, bo hasacz ma trochę rzeczy do zrobienia. To już piąty dzień bookatonu! Dzisiaj czytamy i oglądamy filmowe adaptacje wybranych przez nas książek. Dzieją się rzeczy! Hasacz nie poleciał jakoś ambitnie czy coś, ale mam nadzieje, że jednak mnie za to nie zabijecie. Dzisiaj uporałam się z książką szybciej – nie była to męka, spokojnie. Greena czyta się szybko i miło, pod warunkiem, że nie czytamy Papierowych Miast. Ta książka była tak przeraźliwie nudna, że z trudem dobrnęłam do końca…przepraszam fanów Greena. Jednakowoż, żeby nie było aż tak słabo, do filmiku zostawiam wam link do swojego tekstu o TFIOS ( The Fault In Our Star ).

Ta mina na miniaturze, po prostu mnie dobiła, ale cóż zrobić?

Życzę wam zaczytanego dnia i wracam do klecenia recenzji „Sweetland”.

Hasacz.

Skomentuj

