Bookatron POLSKA 2015. Day 2: Przeczytaj książkę, która czeka na ciebie już kilka lat. [ + vlog ]

Witam!

Kolejny dzień i kolejne wyzwanie Bookathonu. Dzisiejsze wyzwanie to sięgnięcie po książkę, która czeka na twojej półce już kilka lat. Niestety miałam niemały problem z wybraniem takowej książki, głównie dlatego, że u mnie książki nie czekają dłużej niż miesiąc na przeczytanie. Jakimś cudem wypadło, że Kodeks Nocnych Łowców tylko przeglądnęłam w dniu premiery, kiedy go dostałam i jakoś wypadło, że go odłożyłam. Jednak koło pierwszej w nocy zaczęłam go czytać i po 10 nagrałam dla was filmik. Niestety żywcem pod koniec – co zauważyłam dopiero po wgraniu go na you tube, wyszło, że niestety jakieś dźwięki telefonu się wkradły. Mam nadzieję, że to wam szczególnie nie będzie przeszkadzało.

Wybaczcie jakość ;_; </3

Zaczytanego dnia.

Hasacz.

Skomentuj

