Bookathon POLSKA Day: 1. – Dokończ książkę, której nie skończyłeś + czyżby początek vlogowania?

Witajcie 😀 !

To dzisiaj rozpoczyna się Bookathon! Trzy cudowne dziewczyny: Ewelina Mierzwińska, Anita z Book Reviews oraz Olga z Wielkiego Buka organizują to cudowne, książkowe przedsięwzięcie, które ma na celu pogodzenie się z niedoczytanymi książkami, tymi, które odkładamy i tymi, które gdzieś tam leżą smutne, zapomniane.

Wszystkie trzy Panie wypowiadają się o Bookathonie, i już możecie obejrzeć ich bookathonowe TBR-y.

Radość, niedowierzanie i szał ogarną polską blogo i vlogo sferę :D!

Jakby takich cudowności było mało, to pod wpływem Anity i was moi kochani czytelnicy, postanowiłam zacząć coś przed czym tak długo się wzbraniałam, głównie dlatego, że się do tego niespecjalnie nadaję, a i sprawa techniczna pozostawia strasznie mnóstwo do życzenia. Nie mniej jednak, z żalem i wstydem przyznaję się od zborni przeciwko ludzkości.

Oto bowiem, popełniłam filmik, który jest niestety zaczątkiem do mojej przygody z vlogowaniem. Jakość boli, ponoć nic nie słychać (choć u mnie słychać dobrze…) i generalnie jeszcze się denerwuję, ale mimo to mam cichą nadzieję, że to wypali. Oby…

Trzymacie się i do zobaczenia jutro :D!

Zaczytanego!

Hasacz.

6 uwag do wpisu “Bookathon POLSKA Day: 1. – Dokończ książkę, której nie skończyłeś + czyżby początek vlogowania?

  1. Trzymam za Ciebie kciuki! Jak już pisałam, nie naciskałam na Twoje vlogowanie, skoro wydawałaś się średnio chętna, ale jak już się zdecydowałaś, to z radością będę oglądać Twoje filmiki 😀

Skomentuj

