Hasacz o swoich przygotowaniach do BookAThonu 2015!

Witajcie!

Zwlekałam z tym tyle czasu i zwlekałam, ale w końcu musiałam. Musiałam i przychodzę tu na blogu z czymś co pojawiło się wcześniej na fanpageu blogowym. Mianowicie, jako iż jestem przeraźliwie leniwym zwierzem, mam coś co może nieco popsuć wam odbiór bloga, ale mówi się trudno i żyje dalej – jakby to powiedziała Anita.

Powyższy filmik jest dokładniejszym przedstawieniem tego co szykuję na BookAThon i z góry uprzedzam, że nie przycinałam go ponieważ nie posiadam żadnych programów, a jakość pozostawia tyle do życzenia, że to aż boli…wiem, przepraszam.

Zostałam osaczona, wrzuciłam drugi filmik ze swoim udziałem na stronę i już mi każą vlogować! Coś strasznego.

Miłego oglądania i do niedzieli!

Hasacz.

Skomentuj

