We’re seven drunken pirates! We’re the seven deadly sins! – czyli hasacz w #7DeadlySinsBookTAG.

Witam w gorącą niedzielę.

Dzisiaj znowu grzeje – przynajmniej w krainie hasacza – niestety. Jednak co by to stało się znośniejsze, przybywam oto z tagiem, którego wcześniej nie widziałam na polskim You Tube czy na blogach, ale jak zwykle pewnie się mylę. Nie mniej jednak dzisiaj podczas przegrzebywania się przez YT natknęłam się na filmik Katytastic , gdzie zrobiła rzeczony tag. Myślę – Uh, jeszcze go nie widziałam na polskim jutjubie, to też postanowiłam go zrobić blogowo i wyzwać go niego więcej niż dwa czy trzy osoby – Nie znacie dnia ani godziny, bleaches!

Tag polega na przypisaniu do śmiertelnego grzechu pytania odnośnie książki, adekwatnego do grzechu – od razu mówię, że nie wiem czy dobrze przetłumaczyłam pytania, w każdym razie starałam się.

Zapraszam więc na #7DeadlySinsBookTAG 😀 !

1. Greed czyli chciwość
Najdroższa i najtańsza książka jaką posiadasz w swojej biblioteczce.

206-bones
Kathy Reichs – 206 kości – Posiadam dokładnie to wydanie. Po angielsku, zakupione za 50 groszy w lumpeksie. Chodzę po lumpeksach, patrzę książki. Kto by się nie szarpnął! I nawet w dobrym stanie 😀 Zresztą…pf Kathy Reichs…Brenan! Kości ❤

Najdroższy z kolei był…
swiat_lodu_i_ognia_IMAGE1_326767_13
Świat Lodu i Ognia by George R. R. Martin, Elio M. Gracia Jr. i Linda Antonsson. Fakt, trudno się zdecydować kiedy ma się sporo drogich książek na półce, a większość to miłość okazana przez ludzi. Mogłam też pokazać Księgę wszystkich dokonań Sherlocka Holmesa, ale o dziwo było to w tej samej cenie co Świat Lodu i Ognia. Zresztą…TO JEST TAK PIĘKNIE WYDANE! Matko nie mogę. Rozpływam się za każdym razem kiedy trzymam tą książkę. I pachnie i wygląda ❤

2. Wrath czyli gniew.
Z którym autorem/ autorką łączy cię skomplikowana relacja czyli książka, którą kochasz i nienawidzisz jednocześnie.

gwiazdnaszychwina
Czy ja naprawdę muszę tłumaczyć dlaczego? John Green to kawał !@#$%^&*( [ wklej wiązankę najbardziej niecenzuralnych słów jakie znasz]. Ta książka jest cudowna i beznadziejna jednocześnie. Może dlatego, że stało się to co się stało i to mnie mocno zdenerwowało. W sumie to jest chyba odpowiednia książka i odpowiedni autor do tego pytania. Damn you Green. DAMN YOU !

3.Gluttony czyli obżarstwo
Jaką książkę możesz czytać w kółko i w kółko , nie wstydząc się tego?

wladca-pierscieni-trylogia sherlock-holmes-ksiega-wszystkich-dokonan-b-iext25158230 basnie-braci-grimm-dla-doroslych-i-mlodziezy-bez-cenzury-b-iext26566082
Chyba nie muszę tłumaczyć dlaczego są to AŻ trzy książki i dlaczego właśnie TE? Nie powinnam, bo to klasyka, przynajmniej dla mnie. Tolkien bo kocham Śródziemie, uwielbiam socjopatycznego detektywa jakim jest Holmes i wielbię Braci Grimm w niecenzurowanej, pełnej śmierci wersji.

4. Sloth czyli lenistwo
Której książki ze swojej biblioteczki nie przeczytałeś/łaś z lenistwa?

szukajac-alaski-b-iext23006915
Cóż…nie było to tyle co z lenistwa, ale przez uprzedzenie po „Paper Towns” – ta książka była taaaka nudna, że żałowałam, że o nią poprosiłam. Naprawdę. To nie dostanie drugiej szansy jak TFIOS, a Alaskę przeczytam jak tylko znajdę czas i siłę psychiczną na kolejną dołującą książkę Greena – bo nam zakończenie.

5. Pride czyli pycha
Jaką książkę jesteś w stanie omówić najdokładniej w możliwie „najmądrzejszy” sposób lub tak dokładnie jak lekturę szkolną?

LOGO MG nowe
Jane Eyre. Już tyle razy czytałam tę książkę, tyle ekranizacji widziałam, że jestem w stanie powiedzieć „Co poeta miał na myśli” 😀 ! Ha! Ale z nikim o tym nie rozmawiałam, bo nie mam z kim. Nie obracam się w takim towarzystwie co by ludzie czytali coś poza fantastyką czy thrillerem – smutno.

6. Lust czyli lubieżność
Jakie cechy uznajesz za najbardziej atrakcyjne u żeńskich/męskich bohaterów literackich – podaj przykład.

Błyskotliwość, inteligencję, poczucie humoru i ciepło serca. Moim wielkim faworytem jest…
cud-chlopak-okładka
August – chłopiec, który do piątej klasy szkoły podstawowej uczył się w domu i nie miał pojęcia jak ludzie będą na niego reagować. Dlaczego? Bo wystarczyła jedna mutacja genu i chłopiec urodził się ze zdeformowaną twarzą. Choć jest niesamowicie inteligentny, ciepły i wrażliwy nikt nie dostrzega tego przez pryzmat jego przypadłości. Do czasu „wyjścia do ludzi” August przeszedł 27 operacji by jego twarz wyglądała „normalnie”. Nie sposób nie uwielbiać tego chłopca. ❤

7. Envy czyli zazdrość
Jaką książkę najbardziej chciałbyś/ chciałabyś dostać w prezencie?

Jestem hasaczem – onieśmielają mnie wszystkie prezenty i gesty dobrej woli względem mnie…, ale w sumie jest jedna książka, którą bym nie pogardziła jako prezentem i mam nadzieję ją niedługo w jakiś sensowny sposób zdobyć, a jest to:

d_1823
To” Stephena Kinga. Jestem wielką fanką jego twórczości i nie ukrywam, że mocno pragnę jego książek. Kiedyś przeczytam je wszystkie! I zostanę przeklęta. A co. Kto mi zabroni…

Siedem grzechów głównych za nami, ale czas na nominacje! Bu ha ha ha … and the Oscars goes to:

Roberta z bloga Czytanie Moim Tlenem – czyń swoją powinność 😀
Anitę z kanału Book Reviews – bo ktoś musi to zrobić w wersji vlogowej, a ty jesteś cudowna 😀
Olgę z bloga Wielki Buk – aż jestem ciekawa jakby to u ciebie wyszło 😀
Mishe z bloga Subiektywnie o kulturze – cierp jako hasacz cierpieć musiał!
oraz Karoline z bloga Tanayah czyta. – bo ci mówiłam, że będziesz !

A tu macie do posłuchania coś klimatycznego 😀 !

Zaczytanego dnia i trzymajcie się chłodno!

Hasacz.

Ps. Przypominam o filmiku informującym o małej akcji, którą organizujemy z Robertem. Skype włącz!

13 uwag do wpisu “We’re seven drunken pirates! We’re the seven deadly sins! – czyli hasacz w #7DeadlySinsBookTAG.

  1. „Świat lodu i ognia” to najpiękniej wydana książka na całym świecie ❤ "Papierowe miasta" przede mną. Mam nadzieję, że nie będą aż tak nudne jak piszesz 🙂

Skomentuj

