Podsumowań czas czyli hasacz podsumowuje MAJ.

Witajcie!

Dzisiaj mamy ostatni dzień maja! A co większość blogerów robi o tej porze na blogach? Podsumowuje miniony miesiąc!
Co by nie być gorszym i ja mam dla was podsumowanie i powiem szczerze,że prawie się utopiłam w majowym stosie i z tego rozpędu zapomniałam cyknąć fotki trzech książek, a jednej nawet nie mam na stanie bo pożyczyłam. Działy się rzeczy, książek przez te rzeczy też mi przybyło. Było przeogromnie i będzie dalej o ile te rzeczy dziać się będą!

Pewnie wyda się wam śmieszne to,że naprawdę przeraził mnie stos książek,który się uzbierał przez sam maj. To tak strasznie nie wygląda kiedy są poukładane wszystkie razem. Zacznę może od ogólnego przedstawienia, a potem ładnie wam wyjaśnię skąd co i dlaczego. Może być? Jak nie to wybaczcie, trzeba się dostosować 😀

CAM00821

Karolina z Tanayah czyta miała na swój jeden komentarz, a co ja mam powiedzieć? Z przerażeniem policzyłam – o ile dobrze bo jestem naprawdę głupia – przybyło mi 53 książki, przy czym jedna poszła w pożyczkę zaraz po zrecenzowaniu, trzech zapomniałam dodać, bom safanduła. Nie zmienia to faktu, że i tak je wypisze w liście.  To co? Zaczynamy.

Po pierwsze jestem prze szczęśliwa bo zaczęłam wakacje :D! Po drugie – w kwestii technicznej dorobiłam się laptopa w dobroci mojego brata – nazwałam go Lemmy , z uwagi na naklejkę zespołu Motorhead :D’ Kto mnie obserwuje na instagramie już mógł go poznać. Dzisiaj przeszedł gruntownego formata i śmiga jak dziki 😀 !

Zacznę od książek z wymiany polsko brytyjskiej:

CAM00823 CAM00825

Focisz po lewej to książki od Roberta z Czytanie Moim Tlenem. – fakt,że Robert zaproponował wymianę był mi bardzo na rękę, choć kiedy rzucił hasłem „wymiana” , już miałam dla niego książki, więc trudno było stwierdzić czy to była faktycznie wymiana. Nie mniej jednak dzięki niemu moją Misty Mointain of the Books zasiliły:

1. Karen Joy Fowler – We are all completley beside ourselves
2. Marissa Meyer – The Lunar Chronicle : Scarlet
3. John Green – The Fault in Our Stars
4. Rainbow Rowell – Attachments

Po prawej owoce wymiany z Laurą z Książkowego Dystryktu:

1. Victoria Aveyard – Czerwona królowa
2. Keira Cass – Rywalki
3. Keira Cass – Elita
4. Keira Cass – Jedyna
5. Haruki Murakami – Przygoda z owcą
6. Gayle Forman – Zostań jeśli kochasz

Ciekawostka: Jeszcze miesiąc temu sądziłam, że Gayle Forman to facet. Cały hasacz.

CAM00824

Egzemplarze RECENZENCKIE!

Jak wam zapewne wiadomo zaczęłam współpracować z wydawnictwami – totalna moc, w życiu bym nie marzyła o czymś takim. Wstępnie nawiązałam współpracę z Sine Qua Non i Czwartą Stroną – przy czym istnieje możliwość, że Filia i Feerya Young jeszcze się odezwą.

We współpracy z SQN przybyło do mnie ( i przeczytałam – linki )
1. Ronnie O’Sullivan – Running
2. Shaun Usher – Listy Niezapomniane
3. Colin Woodard – Republika Piratów
4. Christopher Golden i Damian Couceiro – Sons of Anarchy
5. Jakub Ćwiek – Ciemność płonie
6. Jakub Ćwiek – Chłopcy 3 : Zguba
7.Jakub Ćwiek – Kłamca : Papież Sztuk
8. Mark Blake – Prędzej świnie zaczną latać
9. Warren Ellis – Wzorzec zbrodni
10. Paul Trynka – Iggy Pop upadki, wzloty i odloty legendarnego punkowca

Jednak Iggy Pop będzie już w poniedziałek na blogu so be prepared!

Od Czwartej Strony przywędrowały do mnie:
1.  M.J. Arlidge – Ene , Due, Śmierć
2. Matthew Mather – Kroniki Atopii
3. Jeffery Small – Oddech Boga ( przedpremierowa recenzja tu )
4. Anton Marklund – Przyjaciele Zwierząt
5. Douglas Lain – Mężczyzna ze stumilowego lasu

Od wydawnictwa Feeria Young otrzymałam :
1. Rachel Van Dyken – Utrata czyli pierwszy tom serii Zatraceni
2. J.D. Horn – Ród: Wiedźmy z Savannah tom 1.

Pamiętajcie też,że już 3 czerwca do regularnej sprzedaży trafia kolejny tom serii Zatraceni!
toxic-FB-POST-1200X900

Od wydawnictwa Filia ( prawdopodobnie jednorazowo po tym co napisałam na temat tych książek ) otrzymałam dwa tomy powieści Susan Ee „Angelfall” , których zapomniałam dodać do stosu na zdjęciu. Smutne.

Ponadto jeśli o wydarzenia chodzi w maju hasacz miał trochę nauki – tak, cud, hasacz się uczy. Zakończywszy rok szkolny/akademicki i z tej racji ,nieco wcześniej został obdarowany książkami przez rodzinę i pochodnych 😀

A oto lista tych książek:
1. Alexander Walker – Audrey Hepburn
2. John Cleese – Tak czy inaczej…
3. Chris Kyle – Snajper
4. Matthew Pearl – Klub Dantego
5. Charlotte Link – Gra Cieni
6. Marissa Meyer – Saga księżycowa: Cinder [Eng]
7. Colleen Hoover – Maybe Someday
8. Bram Stocker – Dracula
9. Rainbow Rowell – Fangirl
10. Rainbow Rowell – Landline
11.Emily St. John Mandel – Station Eleven
12. Dan Brown – Anioły i Demony
13. Katarzyna Bonda – Okularnik
14.Oscar Wilde – The Picture of Dorian Gray

Po tym całym szaleństwie książkowym ,chyba czas trochę dać odpocząć oczom zanim znowu wpadnę w wir czytania i pisania dla was 😀

Idę więc posłuchać Freddiego i Queen, a wam życzę cudownego i zaczytanego dnia.

Hasacz.

16 uwag do wpisu “Podsumowań czas czyli hasacz podsumowuje MAJ.

  1. Szalona kobieta 😉 Ty wiesz, że ja Cię podziwiam ❤ U mnie tylko 6 książek przeczytanych, a przywędrowało na półkę… w sumie tyle samo, ale jeszcze na jedną, czy dwie czekam 😉

  2. Nie jesteś sama, też myślałam, że Gayle Forman to facet XD Niezły sotos, u mnie w maju przybyły tylko 4, ponieważ czekam za „Mężczyzną ze Stumilowego Lasu” i „Lotniskiem w Monachium” 😉

  3. Też myślałam, że Gayle Forman to facet! 😀 Btw, dobrze, że nie przytoczyłaś mojego światłego komentarza na temat swojego stosu…

    „Picture of Dorian Gray” – kocham tę książkę ❤ I jeszcze "Klub Dantego" bym Ci chętnie ukradła 😉

Skomentuj

